Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

1
DZIEŃ

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

43 Posty
Lord_Wader Wader
(Lord_Wader)
Nowicjusz
Przechodzimy teraz do praw fizyki, z fizyki nie byłem orłem wszystko ma sens moja pozycja jest pasywna dlatego że nie jest łatwo mi to zmienić. Jak to określiłeś siła u mnie jest duża tylko kula jest za ciężka i dlatego nadal moja pozycja jest pasywna
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
43 Posty
Lord_Wader Wader
(Lord_Wader)
Nowicjusz
Słuchaj nie wiem co ty za szmatławce czytasz ale przestań bo tak jak byś czytał wyborczą. Powiem ci tak nie znam ci jeszcze tak dobrze i nie wiem jak długo pracujesz w Norwegii. Ja jestem elektrykiem i pracuje w Norwegii od stycznia 2005 rok i odkąd pamiętam płaca minimalna ustalona od dawna pomocnik elektryka dostaje tyle, a wykwalifikowany elektryk z tzn. fagbrevem DSB dostaje tyle. Co roku Norweski rząd i król dokłada parę koron do tej stawki minimalnej i idzie ona do góry. Pracowałem w Norwegii w przemyśle i w budowlance i tu i tu było podobnie. Prawdą jest że związki coś tam chciały w tej sprawie działać ale nie przypominam sobie aby coś wielkiego na tym tle zdziałały. Myślę że tą kwestie mamy wyjaśnioną co jeszcze według ciebie te twoje super związki zdziałały.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
43 Posty
Lord_Wader Wader
(Lord_Wader)
Nowicjusz
W tym przypadku kolego Olo dźwignia nie wystarczy tu aby kula nabrała rozpędu są potrzebne masy i chamska siła w płaszczyźnie poziomej
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
43 Posty
Lord_Wader Wader
(Lord_Wader)
Nowicjusz
Oki dzięki za informacje na pewno skorzystam to modzi aplikanci prawa.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
43 Posty
Lord_Wader Wader
(Lord_Wader)
Nowicjusz